Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Buncha Guys - Episode 2 Buncha Guys - Episode 2

Rated 5 / 5 stars

Huh, nice work! glad to see my remaster being put to good use! cheers mate!



The Roof The Roof

Rated 5 / 5 stars

better than both movie and the game, ha ha! ( the game can be found on newgrounds)



DBZ in a Nutshell 2 DBZ in a Nutshell 2

Rated 5 / 5 stars

yup... anal retentive lazy mothers... pretty much sums up what happened with DBZ on cartoon network... great work!


Recent Game Reviews


Doctor Who:Worlds In Time Doctor Who:Worlds In Time

Rated 0 / 5 stars

nice doctor who game if you're an idiot who would pay physical currency for a imaginary object... there is no voice acting, not much action and the sound it the only redeeming quality... there needs to be a tutorial guide to all this crap and for a mmo, this could've been better...


People find this review helpful!

MST3000 Soundboard MST3000 Soundboard

Rated 5 / 5 stars

ahhh... memories

i liked santa clause vs the martians episode out of all of them... this was a good piece of work here



Colormixer 1.0 Colormixer 1.0

Rated 4.5 / 5 stars

why did i attempt this?!?

interesting theory and fun lil learning game, but to someone who is color blind this game can be irritating... but the only thing thats knockin' ya down a point is the music... ya need more variety... better yet make it an unlockable track system...


Recent Audio Reviews


Marijuana is Legal Marijuana is Legal

Rated 2.5 / 5 stars

Actually it's legal starting the 6th... And whats up with these songs being on the most popular list?!? these short annoyances don't even hold a candle to where paragonx9 and f-777 once stood... still good effort though...


Poniiboi responds:

Not too bright, are ya...


Bad Man And Sons Deux Bad Man And Sons Deux

Rated 5 / 5 stars

sounds kinda like the middle east meets the badassery of metal! yer boy has some talent... keep up the great work, the both of you!


Bad-Man-Incorporated responds:

Thanks very much. This review made his day!\m/


Radio Sky Radio Sky

Rated 5 / 5 stars

great song but the guitar is louder than the vocals... probably wanna look into leveling them out... but then again, i'm too drunk to know which way is up.... keep up the great work!


Bad-Man-Incorporated responds:

Haha, nice. Did some fixing up. ;) Cheers, for the review, brother. \m/